۱۳۹۴ مرداد ۱۴, چهارشنبه

خیانت های شاپور بختیار-بخش دوم

خیانت های شاپور بختیار

بخش دوم؛

بختیار جاه طلب


مطالبی که میان سخنان بختیار در میان قلاب ها آمده، توضیح بنده درباره مغلطه ها و دروغ های بختیار است

 شاپور بختیار- این دروغگوی نیرنگ باز و ملی نما چنین گفت:
«به جای مدرنیزه کردن پی تبلیغ و گزافه گویی [توهین مستقیم به شخص شاه و اقدامات سازنده و اصولی وی که ب رهیچ عقل سلیمی پوشیده نیست] رفتیم، و به طور غیر معقول شروع کردیم به انجام این کار اینه که بنظر بنده ما باید مدرنیزاسیون ایران رو ادامه بدیم اما این مدرنیزاسیون بر طبق یک طرح ها و برنامه های حساب شده باشه که از نظر تورم و مخارجی که الزامن برای این کارا کردیم، امکاناتمون رو در نظر بگیریم یه مقداری این پروژه های گرادیوس که ما داشتیم که بیش از حد بنظر بنده برای پرستیژ بود [با دورویی و نیرنگ بازی به شاه ایرانساز فقید اتهام می زند تا خودش را با این ترفند مطرح کند و خمینی و دیگر مخالفان شاه را راضی کند] تا برای رفاه مردم ،مملکت را به بن بست هایی که امروز می بینید رسانید اونچه قانون بر خلاف اسلام اگر هست منسوخ خواهد شد ! این بر طبق قانون اساسی ست! [راست میگه رضا شاه و فرزندش حتمن نباید به زن آزادی برابر با مردان میدادند خب! ]. اما هیچوقت هم در اسلام گفته نشده  شما باید چندین زن بگیری! اینه که این مساله، مساله فقهی ست که علما باید نظر بدن راجع این موضوع، ولی ازادی زنان نسبت بحقوقشون در اسلام هست به اندازه کافی [!] و بنده گمون میکنم قوانین اسلام از برخی جهات مخصوصن از لحاظ مالی از بسی سال پیش از برخی ممالک اروپا به پای از آزادی های  زنان در ایران نمیرسیدند. در صورتی که مثلن من وقتی در فرانسه بودم، مایملک زن در اختیار مرد بود! در صورتی که در ایران مطلقا این گونه نبود هیچوقت ! [ از اسلام دفاع میکنه در حالی که پیش از به قدرت رسیدن رضا شاه بزرگ، زن های ایرانی بر طبق موازین اسلامی سلطانهای قجری، حتا اجازه بیرون امدن از خانه بیش از یک یا دو ساعت هم نداشتند و وی فرانسه در بازه زمانی میان سال های 1939 تا 1945 را به دروغ با دوران قجر مقایسه میکنه و در سفسطه هایش این چنین نتیجه میگیره که زنان ایرانی زیر قانون اسلامی خوشبخت تر از زنان در فرانسه معاصر بودند!و هرگز هم اشاره نمیکنه که شاهنشاه-آریمهر ده سال زودتر از سوییس به زنان حق رای داد! ] من مستقیمن نمیتونم تماسی داشته باشم با ایشون(خمینی). ولی افرادی بودند در اینجا و انجا که درباره افکار و عقاید من با ایشان صحبت کردند! علاوه بر این میتونم حضور شما عرض کنم که ایشون افراد رو با اعمالشون میشناسن [ستایش خمینی از زبان بختیار] و عملیات من نه  در جهت مخالف ایشون بوده نه اینکه منافات با افکار و عقاید ایشون بطور کلی نداشته ولی خیلی از خواسته های ایشون رو ما اجرا کردیم»!



-بن مایه: گزینش بخشی از سخنان شاپور بختیار در مصاحبه با خبرنگاران-پاسخ به پرسش های خبرنگار رادیو بی بی سی، بیست و هفتم دی ماه 2537 هخامنشی ایرانی برابر با 1357 خورشیدی تازی (20 ساعت پس از برون رفت (خروج) شاه فقید از ایران).

پی نوشت: شاپور بختیار نه قلبن هوادار پادشاهی مشروطه بود نه دوستدار پهلوی ها و تمامیت ارضی ایران، شاپور بختیار خائن بود و سخن درباره خیانت های وی و دروغ های این شخص ملی نمای مصدق السلطنه ای ادامه خواهد داشت

در پاین این نوشتار در این بخش، پروانه بدهید که نگوییم "در سرزمین شاهان، شاه هرگز نمی میرد"!  چرا که در سرزمین شاهان، "شاه" همیشه زنده است. پاینده ایران.جاوید شاه.

پژوهش و گردآوری :سیاووش اسپیتامن (اسپیتمانا)

هیچ نظری موجود نیست: